اس ام اس جدیدباحال عاشقانه فارسی.جدیدترین متنهای عاشقونه.جمله عشقی رومانتیک توپ.شعراحساسی زیبا

 

قدیما ظرف یکبار مصرف نبود, دختر همسایه 2 بار میومد، یه بار نذری میاورد، یه بار هم میومد واسه ظرفش، آدم فرصت فکر کردن و تصمیم گیری داشت....

سارا

.

.

تكیه نکن بر عصای تنهایی ات؛ شانه هایم را خدا برای تو آفریده

نگین

.

هـِـی، ﺑﺎ ﺗــﻮأم...!!ﻣﻴﺪﺍنی ﺑﺮای ﮔــُـﺬﺭ ﺍﺯ "ﺩﻭﺳﺘـﺖ ﺩﺍﺭﻡ" ﺑﻪ"ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺷﺘـــﻢ" ،ﭼـﻪ ﺯﺟـــﺮی ﻛﺸﻴــﺪﻡ؟؟!

نگین

.

خودت كه هیچ....

تمام دنیا هم بگویند تو مال من نیستی،این دل زبان نفهم....

باز هم....بهانه ات را میگیرد....

امان از این دل زبان نفهم....

نگین

.

هرگز برای کسیکه شما را اذیت میکند گریه نکنید

در عوض لبخند بزنید و بگویید:ممنون به خاطر اینکه به من فرصت دادی تا کسی بهتر از تو پیدا کنم

Elina

 

.

یادت پرچم صلحی ست میان شورش این همه فکر

Elina

 

.

نه ممنون. نه کبریت نه سیگار! با سردی کلامت هم اتش گرفتم هم دود شدم....

Elina

 

.

من ایستاده بغض میکنم وقتی چشم در چشم من... برای غرورم فاتحه میخوانی

Elina

.

در چشمانت جنگجویی مغل کمین کرده. جرات نمیکنم دوستت نداشته باشم

Elina

 

.

اینجا لیلا دلش تنگ شده

مجنون نیستی! اما برگرد....

Elina

 

ارزوی خوشبختی نکن برای من.....بی خودت

Elina

 

.

کنار دیگری ارام ترم اما خوشبخت نه

Elina

 

.

گاهی بدترین انتقامی که میشه ازیه نفر گرفت اینه که تو چشماش زل بزنید و بگید بخشیدمت....

Elina

 

.

میدانی تنهایی کجایش درد دارد؟ انکارش....

Elina

 

بغض هایمان را برای خودمان نگهداریم. گاهی وقتا سبک نشویم سنگین تریم

Elina

 

.

خدایا دلم اغوش میخواهد....اما نه زن ,نه مرد! خدایا زمین نمی ایی؟

Elina

 

.

مهربانیت را به دستی ببخش که میدانی با او خواهی ماند وگرنه حسرتی میگذاری بر دلی که دوستت دارد!

Elina

.

خیانت یک اشتباه نیست....

درست ترین اتفاق در یک رابطه ی اشتباه است

Elina

 

.

اموخته ام که وابسته نباید شد... نه به هیچکس و نه به هیچ رابطه ای.... و این نشدنی ترین اصلی بود که اموختم

Elina

 

.

دلم بچگی میخواهد! جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم ارامش بخرند؟!

Elina

.

.

باز هم بلند شو....ایستادن کسی که زمینش زده اند از کسی که به زور سر پایش نگه داشته اند، زیباتر است....

هانا

.

صدایت نمیکنم که برگردی....

مهم باشم خودت برمیگردی....

هانا

.

وقتی گند زدی به زندگی طرف،حداقل دهنتو ببند نگو: قسمت بود....

هانا

.

وِلت میکنم و می رم.....نه اینکه دوستت نداشته باشم ها...بین خودمون باشه...از نخودی بودن متنفرم....

هانا

.

من به جای خالی اش بیشترازخودش عادت كرده ام

اعتراف تلخیست

هانا

.

مدتهاست زیاد حرف میزنم اما حرفم را نمیزنم....

هانا

 

خود را نرنجان

آنکه بودنت را قدر ندانست،لایق حضور درفکرت هم نیست

هانا

 

.

نقاشی اش خوب نبود

اما راهش را خوب کشید و .... رفت

هانا

 

.

وقتی از دست دادن عادت میشه...دیگه به دست اوردن هم آرزو نمیشه....


هانا

.

'گریه ام میگیرد وقتی میبینم کسی که همه دنیای من بود، منت دیگری را میکشد....


هانا

.

روزی جایت را خواهد گرفت

همانگونه که تو جای مرا به دیگری بخشیدی


هانا

.

بعد از"خداحافظى" برنگرد و عقب را نگاه نکن....

بعد دردسری میشود این "آخرین نگاه"


هانا

گرچه جانم رود از دست دراین کنج قفس،یادت از دل نرودتاکه مراهست نفس

رزا

 


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mi۩ad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 419
بازدید ماه : 404
بازدید کل : 386094
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 2