اس ام اس دریافتنی13/4/91

 سرنوشت من چنین بود:من به دنیا امدم اما دنیا به من نیامد!

مسعود


๒lคςк รภ๏ฬ says:
شاید قانون دنيا همين باشد..توصاحب "آرزويی" باشی كه "شيرينی"تعبيرش از آن ديگريست...  

  .♠محمد محراب.♠
زنی پشت چراغ قرمز گل ميفروخت
هيچكس از او گل نميخريد
زنی ديگركمی آن طرف تر چراغ سبزنشان ميداد و سرش شلوغ بود...ٌ  

.♠محمد محراب.♠


دیوانه شده ام اين روزها گمان ميكنم همه "معشوقه ي"تو اند...ٌ  

.♠محمد محراب.♠


خواستن هميشه توانستن نيست
گاهی"داغ"بزرگيست كه هميشه بر"دل"ميماند...ٌ   

.♠محمد محراب.♠

 

ميدانم پلک بهم بزنم می آيی با انار و آيينه در دستهايت..
به قول فروغ من خواب ديده ام خاطرات تمام نمیشوند..تمامت ميكنند...ٌ 

.♠محمد محراب.♠


گفته باشم...! من درد ميکشم...! تواما...! چشمانت راببند. سخت است بدانم ميبيني وبي خيالي...! 

.♠محمد محراب.♠


هی شانس
مگر قرار نبود درخانه همه را يک باربزنی?
پس درخانه من چه شد..ٌ   

.♠محمد محراب.♠
زندگي رقص واژگان است:يکي ب جرم تفاوت، تنهاست ويکي ب جرم تنهايي،متفاوت


سيگار فروش گوشه خيابان هم فهميد
و تو هنوز نميداني
من دود ميشوم...
اين سيگارها بهانه است... 

.♠محمد محراب.♠


از بس خوابت را دیده ام،دیگر نمیگویم خوابم می اید،میگویم یارم می اید...وعده ما همان رویای همیشگی...

๒lคςк รภ๏ฬ says:
    00:40

مخم سوت ميكشد...قطاره خيالت در راه است . . .♠ 

.♠محمد محراب.♠ 


شب عروسيت هردو گرفتاريم

تو قندت را ميسابي
من كشكم را . . .♠  

.♠محمد محراب.♠


هيچ قطاري از اين اتاق نمى گذرد
من اينجا نشسته ام و با همين سيگار قطار مي آفرينم.
نمى شنوي؟
سرم دارد سوت ميکشد!  

.♠محمد محراب.♠ 



اين دست هم حكم,
حكم تو...
فقط بازي بادلم را تمام كن. . .♠   


.♠محمد محراب.♠


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mi۩ad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 467
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 386142
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 2