اس ام اس های کوبنده


ثبت احوال در شناسنامه ام همه چیز را ثبت كرد جز.... احوالم....

      mi۩ad     


.
همش منتظرکلمه GAME OVER ‏ هستم

    
اما افسوس که هر چقدر هم می بازم تموم نمیشه

....
.
mi۩ad
درکلاس اول خواندیم آن مرد با اسب امد و حالا ترشیدیم و آن مرد، باخر، هم نیامد

.....
mi۩ad

از وقتی رفتی ‏دنیا بدون توخالیست....

مگر تو ، چندنفربودی...؟
....
.
mi۩ad
دیر آمده ای..دیرآمده ای رفیق....تنهایی من سرش شلوغ است امشب

....

mi۩ad
رؤیاهایم را می گذارم دم در....

بیچاره رفتگر....

mi۩ad

....
خدایا آلودگی آدمها از حد گذشت

دنیا رو چند روز تعطیل نمیكنی؟
....

mi۩ad
.

هی لعنتی...به باد بگو از اینجا رفته ای....

باد به خیال تو هر شب پشت در خانه ام، جولان میدهد
....

mi۩ad
.

کاش....بودی.....تا من هم چیزی برای از دست دادن داشتم

mi۩ad

....
.

گاهی اونقدر دلتنگ میشی ک فقط میخوای ببینیش...حتی با کس دیگه ای

....
mi۩ad

وقتی گند زدی به زندگی طرف،حداقل دهنتو ببند نگو: قسمت بود....
....
مدتهاست زیاد حرف میزنم اما حرفم را نمیزنم....

...
.
mi۩ad
نقاشی اش خوب نبود

اما راهش را خوب کشید و .... رفت

....

mi۩ad
روزی جایت را خواهد گرفت

همانگونه که تو جای مرا به دیگری بخشیدی

....
.

mi۩ad

"حوا‎" كه‎ باشی‎ بعضی‎ ها‎ "هوا‎"برشان‎ میدارد‎ كه‎ آدمند‎

....
.

mi۩ad

به حرمت نان و نمکی که باهم خوردیم؛نان را تو ببر که راهت بلند است و طاقتت کوتاه....

نمک را بگذار برای من میخواهم این زخم برای همیشه تازه بماند

....
چه تجارت ناشیانه ای بود آن همه نازی که من از تو خریدم

....

mi۩ad
امشب پر بغضم....

شانه ات، ساعتی چند رفیق؟؟!

....
.
mi۩ad
سالهاست عبور كرده ام از خویش ! یادم بخیر....

...
.
mi۩ad
من... به آینه اتاقم مشکوکم...! تازگی ها... تصویر مرا... با تأخیر... نشان میدهد!!

...
.
mi۩ad
من تا شش سالگی فکر میکردم اسمم دست نزنه

....
.
mi۩ad
با همه بوده است،عجب هرزه ایست تنهایی

....

mi۩ad
فیزیک بعدترها ثابت می کند

در روزهای بارانی

جای خالی آدم ها بزرگتر می شود

....
.
mi۩ad
من ، با کناری ات ,کنار نمی آیم ! کنار می روم

....
.
mi۩ad
هی کافه چی؟ میزهایت را تک نفره کن...

نمیبینی همه تنهاییم....

....
.
mi۩ad
یه رابطه از اونجایی خراب میشه که

تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش

....
.
mi۩ad
یکی دکتر میشه...یکی مهندس میشه...منم درس عبرت شدم برا بقیه

....
.
mi۩ad
روشهای رفتن به خارج:

١-با ماشین

٢-با اتوبوس

٣-با هواپیما

٤-با قاچاق

با فتوشاپ

.....
.
mi۩ad
سایه مرا با تیر زدند....

تا برای همیشه آفتابی نشوم

....
.
mi۩ad
سلام

خداحافظ

چیزی تازه اگر یافتید،بر این دو اضافه کنید

تا بلكه باز شود این درگم شده بر دیوار

(حسین پناهی)

mi۩ad


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 13 تير 1391برچسب:اس ام اس,sms,کوبنده,
ارسال توسط mi۩ad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 430
بازدید ماه : 415
بازدید کل : 386105
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 2