اس ام اس های دریافتنی


سیگارم که به آخر میرسد
لبم را میسوزاند مانند بوسه ای
که تو هنگام خداحافظی به آن تقدیم کردی

☆پیمان☆

 

 

جانمازی كه روزی هزار بار توبرايم آب میکشيدی...ٌ نجس بودلعنتی

   ๑محراب๑
دل شکسته ای کنار پنجره سیگار میکشید...خسته بود...آنقدر خسته که یادش رفت پس از آخرین پک سیگار را به پایین پرت کند...نه خودش را...ٌ

    ๑محراب๑
سوت پايان را بزن
من حریف دل هفت خط تو با این دل ساده نيستم...ٌ 

๑محراب๑
حقيقت دارد
كافيست'چمدان هايت' را ببندی برای ازياد بردنت...ٌ 

๑محراب๑ 
'سيگارت' را با او روشن كن
'تكليفت' را با من...ٌ   

๑محراب๑
خداوندا تو درقرآن جاويدت به انسان وعده ها دادی/توگفتی اگر اهريمن شهوت برانسان حكم فرمايد/من آن راباصليب خشم خود مصلوب ميسازم/من اما ديده ام..چشمان شهوت ناک فرزندی/كه براندام لخت مادرش دزدانه میپائيد/توبرلعن و نفرينت اورا گرفتار نکردی/اگر وعده هايت اين چنين است/اگر مردانگی اينست/به نامردی نامردان قسم/نامرد نامردم اگر دستي به قرآنت بيالایم...ٌ

๑محراب๑ 


سیگار بعدی را روشن میکنم
کامی از لبش میگیرم
بجای لبهایی که چندی است نبوسیده ام
انگشتانم بوی تند سیگار میگیرند
همان انگشتانی که همچو باد
جنگل موهای تورا نوازش میکردند
دیگر این اندام سوزان تو نیست که مرا احاطه کرده
دود سیگار است و بس

☆پیمان☆


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

نظرات شما عزیزان:

~Maede~
ساعت15:23---21 تير 1391
ای توای مایه ی آرامش من،ای توای راه من و چاره ی من،ای توای نور دل و دیده ی من،ای توای شمع شب تیره ی من،ای توای نور ده مهتابم،بی تو و فکرتو من بیتابم،بی تو من راه ندارم به کسی،بی تو من هیچ ندارم نفسی،به تو و عشق تو من درگیرم،بی تو و عشق تو من میمیرم...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mi۩ad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 84
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 471
بازدید ماه : 456
بازدید کل : 386146
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 2