اس ام اس عاشقانه

.

 

دلگیرم ازمرغهایی که دانه خوردنشان پیش ما بود وحالا برای دیگران تخم میگذارند ولی میدانم روزی بوی کباب شدنشان ب مشامم میرسد . دكترشریعتى


.

برخی آدمها به یک دلیل از مسیر زندگی ما می گذرند: به ما درسهایی بیاموزند که اگر" می ماندند" یاد نمی گرفتیم....


.

باشه، من به تو نمیام....اما دمت گرم تو به خودت بیا

.

 

من هنوز تو را مثل تمام شدن مشق شبم دوست دارم....


.

مرور می کنم خاطراتم را،اما کپی که برابر اصل نمی شود


.

معذرت خواهی همیشه به این معنا نیست که تو اشتباه کردی و حق با یکی دیگست،معذرت خواهی یعنی،اون رابطه بیشتر از غرورت برات ارزش داره


.

میگویند مثل بچه آدم رفتار کن....ومن هنوز مانده ام بین هابیل و قابیل کدام را انتخاب کنم


.

دلت به ماندن نیست،برو عشق که گدایی ندارد، یادت نیست مگر؟

این نذرمن بود که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم


.

وقتی نمیشود رفت

همین یک پاهم اضافه است


.

رخ به رخ که شدیم من مات شدم....

و او چون پادشاهى که ازینگونه فتح ها زیاد دیده است،بی اهمیت رد شد


.

روی بعضی آدمها زوم نکنید!زود بی کیفیتیشان را نشان میدهند


.

صدا...

دوربین...

حرکت...

بازهم برایم نقش بازی کن


.

تابستان که میشود دلم شور میزند نکند رنگ گیلاس های بازار مرا از خاطرت ببرد


.

آخرین سنگر سکوته، خیلی حرفا گفتنی نیست....


.

گاهی سکوت، همان دروغ است,

کمی شیک تر، روشنفکرانه تر و با مسئولیت کمتر

.

 

یکی هر روز در تلاش است تا خاطراتش بماند، و دیگری هرشب دعا میکند که فراموش کند، خاطراتمان چه بلا تکلیفند


.

خیابان که نیست بشود از همان جایی که رفته ای برگردی! "بفهم" این لامصب اسمش احساس است!!! احساس....


.

وقتی زیاد به کسی بگی دوست دارم، خیال میکنه احساستو به حراج گذاشتی، تو حراجی هم چیز خوبی گیر آدم نمیاد... پس به سلامتیه اونایی که ظرفیت شنیدنش رو دارن


.

از یه جایی به بعد آدم دیگه دوست نداره همه چی درست بشه ، دوست داره همه چی تموم بشه


.

تنهایی....تقدیر من نیست.... ترجیح منه......


.

'تنهایی هم مد شده

همه به هم خیانت می کنند و بعد داد می زنند که تنهایـم

.

این روزها در زندگی همه یكی هست كه... نیست


.

روزهای هفته را هم گم كرده باشی،عصرهای جمعه را از غم و غربتش تشخیص خواهی داد


.

كاش پرستو بودم و فكرمیكردم،

این خانه به دوشی؛

اسمش كوچ است


.

من به خودم مثل یه مدادرنگی نگاه میکنم،شاید رنگ مورد علاقه تو نباشم. اما میدانم روزی برای کامل کردن نقاشی ات به من نیاز پیدا خواهی کرد


.

خیلی سخته دلت بودنشو بخواد.... اما مجبور باشی به نبودنش عادت کنی


.

پنجره را باز کن و از این هوای پاک لذت ببر ، خوشبختانه این هوای دل انگیز ارث پدر هیچکس نیست


.

آدمها می توانند آدمها را دوست داشته باشند

به شرطی كه آدمها ؛ بعد از دوست داشته شدن ، آدم بمانند


.

كوچه ها را بلد شدم،رنگ های چراغ های راهنما،جدول ضرب!

دیگر در راه هیچ مدرسه ای گم نمی شوم،گاهی میان ادم ها گم میشوم

ادم ها رابلد نیستم


.

از بس خوابت را دیده ام دیگر نمیگویم"خوابم می آید"میگویم"یارم می آید"، وعده ما همان رویای همیشگی


.

'بودنم را باور کن،حتی اگر در سایه ات پنهان باشم...

"به یادتم"


.

تو دروغگو نیستی من حواسم پرت است.... گفته بودی دوستم داری.... بی اندازه.... خوب كه فکر می كنم تازه می فهمم بی اندازه یعنی چه


.

.میگویند دلتنگ نباشم!

خدای من!

مگرمیشود؟

انگاربه آب میگویندخیس نباش


.

از بین این همه که جان آدم را به لب می رسانند، نام عزرائیل بد رفته است


.

آدمهایی که کنارم هستند مثل جمعه میمانند ، معلوم نیست فرد هستند یا زوج ، پر از ابهامند


..

یکی بود...! هیچ کس نبود.....

گفته بودم... قصه من شنیدن ندارد


.

همه قراردادها را روی کاغذ بی جان نمی نویسند

بعضی از عهد ها را روی قلب هم می نویسیم

حواست به این عهد های غیر کاغذی باشد

شکستنشان یک ادم را می شکند

.

لزومی نداره من همونی باشم که تو فکر میکنی، من همونیم که حتی فکرشم نمیتونی بکنی

.

بوی پونه میدهد خاطره ی تو و مار هم که از پونه.... پس چرا انقدر نیشم میزنند لحظه هایی که نیستی؟

.

من ، تو ، ما

و بازهم ویرگول های مزاحم


.

من با بقیه فرق دارم،تنهایی ام فرش نیست که زیر پای هرکسی پهن کنم


.

یه وقتایی در زندگی میرسه که باید دستت رو بذاری زیر چونت و جریان زندگیت رو فقط تماشا کنی بعدشم بگی .... به درک


.

چه اشتباه بـزرگیست ، تلخ کردن زندگیمان برای کسی که در دوری ما شیرین ترین لحظات زندگیش را سپری میکند


.

چقدرتلخ شده ای،این روزها قندهایت رادر دل چه کسی آب میکنی.؟!


.

دروغ میگوئی تا من خوشحال شوم،ومن احمق میشوم تا تو دلگیر نشوی


.

روزی بادوچوب كبریت ادمكی ساختم تاتنهاییم روباهاش قسمت كنم... وامروزاتاقم پرازآدمك هاى چوبیست ولى هنوز تنهام


.

یه روز میرسه که جای خالیم رو با هیچ چیز نمیتونی پر کنی…

من خاص نبودم،فقط عشقم بی ریا بود…

و عشق بی ریا کیمیاست…


.

از 96 ماهی شما 55 تا غرق شد چند تا ماهی دارید؟

....

بله؟؟مشغول جمع و منها بودی؟ تقصیر این مدرسه هاست كه عمر شما را به فنا داده اند

تا حالا كسی شنیده كه ماهی غرق بشه؟

حتما الآن تحصیل كرده هم هستی


.




کپی برداری از مطالب وبلاگ فقط با ذکر منبع مجاز میباشد


http://milad.sms.mahtarin.com

 


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mi۩ad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 479
بازدید ماه : 464
بازدید کل : 386154
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 2