اس ام اس دریافتنی در 19/04/91


روزگاری مهره بازی شطرنجی شدم!شادمان بودم که شاید وارث گنجی شدم!مهره شاهی به دست دختری الت دست دختر بازیگری!من در این بازی شطرنج رنج را اموختم مهره شاهی شدم اما چه اسان سوختم!

شاه بازی تو امشب زیر پا افتاده است...

دخترک در بازیش شاه دگر جا داده است.

mi۩ad

امشب ازنعره ی من تاج ثریالرزید

نعره ای شدکه دل ماهی دریالرزید

امشب این نعره به درگاه خداوندنبود

ازسرحرف کسی بودکه پابندنبود

بی وفارفتوبه روی جګرم پای ګذاشت

عاقبت زخم عمیقی به دلم جای ګذاشت.

mi۩ad

دلت گرفته؟
قدر این نعمت را بدان!
ای کاش دلی برایم مانده بود تا بگیرد..
mehrab

گاهي پروانه ها هم اشتباه عاشق ميشوند
بجاى شمع گرد چراغهاى بى احساس خيابان ميميرند... !
mehrab

دیگر نمیگویم گشتم نبود نگرد نیست.
بگذار صادقانه بگویم، گشتم، اتفاقا بود! فقط مال من نبود.
شما بگردید! شاید مال شماست!
mehrab

جای خالیت را نفس عمیق میکشم...
عطرت از تو باوفاتر است...‎
mehrab

فرقي نميكند زن باشی يا مرد همين كه تن دادی و دل ندادی فاحشه ای...&
mehrab

پروازپرندگان راباحسرت مي نگرم،چون براي ديدنت پرپروازي ندارم.
mehrab


ارزش بودنت راهمیشه ازاندیشه یک لحظه نبودنت میتوان فهمید.
mehrab


کاش پرده می دانست تازمانی که پنجره بازاست فرصت رقصیدن دارد:
mehrab
همیشه حرف از رفتن هاست،کاش کسی با آمدنش غافلگیرمان کند...‎
mehrab
سالهاگذشت و هرگز نپرسيدم اين سوال ساده را!كه وقتي تومال من نيستي اين همه دلهرو و اضطراب چرا?...&
mehrab
مترسک آنقدر دستهايت را باز نکن...کسي تو را در آغوش نميگيرد...ايستادگي هميشه تنهايي دارد...!!
mehrab

اوکه میرودنمیفهمد...امااوکه بدرقه می کندخوب میداندکاسه آب معجزه نمیکند
mehrab

جنایت میکنم پس هستم
دزدی میکنم پس هستم
دروغ میگویم پس هستم
.
.
.
هر چقدر انسانیتت کمتر باشد تاثیرت بر هستی بیشتر میشود. مثل جای پای گاوی که پهن لگد می کند

یوسف


شيرين بهانه بود! فرهاد تيشه ميزد تا شيرين نشنود صداي مردماني را كه در كوشش مي خواندند دوستت ندارد!
 

hana
شنيده بودم كه خاك سرد است، اين روزها اما انكار آنقدر هوا سرد است كه زنده زنده فراموش ميكنيم يكديكر را..

hana
آرامم... مثل مزرعه اي كه تمام محصولش را ملخ ها خورده اند.. ديكر نكران داس ها نيستم..

hana


تا تماشاي تو راهى نمانده بود بنجره كم آوردم ..كاش اين همه ديوار نجيده بودي..
hana


باران بهانه اي بود كه زير جتر من تا انتهاي كوجه بيايى.. كاش نه كوجه انتها داشت و نه باران بند مي آمد
hana


تو آنجا.. من اينجا.. نيمكت هاي دنيا را جه بد جيده اند..
hana

سراغم را از كلاغ هاي بام خانه ام نكير كه حقيقتم را به تكه بنيري مي فروشند
hana

به سلامتي اون سربازي كه 55 دقيقه تو صف تلفن ايستاد تا 3 دقيقه با عشقش حرف بزنه ولي جيزي جز اين نشنيد: مشترك موردنظر درحال مكالمه ميباشد...
hana


رسيده ام به حس بركي كه ميداند ... باد از هرطرف كه بيايد سرانجامش افتادن است..
hana


اين روزها نوازنده خوبي شده ام...! دلم شور ميزند... وجشمانم تار...

hana

هرجند نميدانم خواب هايت را با كه شريك ميشوى اما هنوز شريك تمام بي خوابي هاي من تويى..
hana


شيرين بهانه بود! فرهاد تيشه ميزد تا شيرين نشنود صداي مردماني را كه در كوشش مي خواندند دوستت ندارد!
hana
امشب خسته تر از هر روزم كاش ميشد كوشه اي نوشت خدايا! خيلي خسته ام فردا بيدارم نكن...
hana

 


زن بودن كار مشكلي است.
مجبوري:
مانند يك بانو رفتاركنى..
همانند يك مرد كار كنى..
شبيه يك دختر جوان به نظر برسي..
و مثل يك خانم مسن فكركنى...
hana


مترسك را دار زدند، به جرم دوستي با برنده.. كه مبادا تاراج مزرعه را به بوسه اي فروخته باشد! راست ميكفتي كه اينجا قحطي عاطفه است

hana

من ، تو : ما
یادت هست ؟
ولی تمام شد
حالا چی ؟ تو ، او : شما
من هم به سلامت

peyman


AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان

نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت23:58---19 تير 1391
سلام دوستان ميخواهيد يه در آمد ثابت ماهانه داشته باشيد
بدون اينكه سرمايه اي بگذاريد؟
در آمدي تا حدود 300هزار تومان در ماه؟
فقط با 5 دقيقه در روز وقت گذاشتن؟
از ما گفتن بود حالا ميل با خودتونه
بچه ها سايتش خيلي باحاله من خودم ازش پول دريافت كردم و اعتبارتون 600تومن بشه ميتونيد بگيريدش
كه همچين امكاني تو هيچ سايتي وجود نداره
امتحانش مجانييه حد اقل همينجوري از اين متن رد نشيد و روش فكر كنيد
اينم سايتش

http://www.teobux.com/register.php?r=jsbJpcnCmqI=


دوست عزيز وقتي عضو شديد
از منو بالا روي مشاهده تبليغات كليك كنيد وسپس روي تبليغاتي كه امده كليك كن وبعد روي پرچم ايران كه ضاهر ميشود كليك كن و صبر كن تا صفحه كامل لود شود و پيغام مبلغ مورد نظر به حساب شما اضافي شد ضاهر گردد وبعد تبليغ بعدي را مشاهده كن و پول بگير....

براي آموزش تصويري و راهنمايي به سايت زير مراجعه شود

www.LOX1.LXB.ir




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 18 تير 1391برچسب:,
ارسال توسط mi۩ad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 118
بازدید هفته : 437
بازدید ماه : 422
بازدید کل : 386112
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 2